Coffee zeRo Lehti

Mitä voit odottaa Coffee Zerolta

Coffee Zero auttaa saavuttamaan ihannepainon – näin se toimii.

Coffee Zero antaa parhaat tulokset, kun sitä käytetään pitkällä aikavälillä. Kahvin sisältämät aineet voivat tukea painonpudotusta monella eri tapaa. Alla kerromme tarkemmin siitä, miten Coffee Zero vaikuttaa kehossa ja mitä voit odottaa tuotteelta.

Kehon aineenvaihdunta ja rasvanpoltto on yksilöllistä
Aineenvaihdunta on yleisnimitys kehon kemialliselle prosessille, jossa ilma, ravinto ja muut aineet muuttuvat kehon toiminnan kannalta välttämättömiksi aineiksi. Vaikka aineenvaihdunnan periaate on kaikilla sama, yksilöllisiä eroja on paljon. Esimerkiksi kehon kemiallinen tasapaino ja aineenvaihdunnan nopeus vaihtelevat. Yksilölliset eromme perustuvat laajalti geeneihin, jotka periytyvät vanhemmiltamme.

Siksi eri käyttäjät kokevat kahvimme vaikutukset hieman eri tahtiin. Monet asiakkaistamme kokevat vaikutuksen välittömästi, kun taas toiset havaitsevat muutoksia vasta 2–3 kuukauden käytön jälkeen. Siksi onkin tärkeää, että Coffee Zeron nauttimisesta muodostuu sinulle rutiini ja että muistat ottaa Coffee Zero -annospussin päivittäin. Näin kehosi tottuu tuotteeseen, jolloin kahvimme voi paremmin auttaa sinua painonhallinnassa.

thor
1 annospussi: Muista päivittäinen kupillisesi

Voit olla varma siitä, että keho hyödyntää kahvin vaikuttavat aineet, vaikket sitä heti huomaisikaan.

Hillitsee makeanhimoa

Coffee Zero sisältää kromia, joka tutkitusti edesauttaa painonpudotusta. Kromi tasapainottaa verensokeria, jolloin makeanhimo vähenee. Lisäksi kromi on tärkeää rasvan ja hiilihydraattien hajottamisen kannalta.

Kromin vaikutuksen ansiosta Coffee Zero voi vähentää halua syödä makeita herkkuja. Tämä on tietenkin isoksi avuksi painonpudotuksessa!

Vihreitä kahvipapuja

Yllä olemme selostaneet, miten Coffee Zeron vaikutus on kytköksissä aineenvaihduntaan. Kehon aineenvaihdunta on monessa suhteessa yksilöllistä. Siihen voi kuitenkin myös itse vaikuttaa. Coffee Zeron vaikutus perustuu vihreisiin kahvipapuihin, jotka sisältävät klorogeenihappoa. Kahvimaailmassa tämä on harvinaista, ja Coffee Zero onkin yksi harvoista kahveista, jotka valmistetaan paahtamattomista, vihreistä kahvipavuista.

Klorogeenihappo uutetaan tuoreista, vihreistä kahvipavuista. Tämä vaikuttava aine katoaa tavallisesta kahvista kahvipapujen paahtamisen aikana

Kahvinvalmistuksessa käsittelemme vihreitä kahvipapuja niin, ettei niitä tarvitse paahtaa. Näin vaikuttavat aineet eivät tuhoudu, vaan tuloksena on klorogeenihappoa runsaasti sisältävää kahvia.

Klorogeenihappo on tehokas apu painonpudotukseen. Viime aikoina vihreät kahvipavut ovat saaneet paljon näkyvyyttä mediassa kaikkialla maailmassa juuri painonpudotusta tehostavan vaikutuksensa ansiosta. Klorogeenihappo voi vaikuttaa kehon aineenvaihduntaan.

Vihreät kahvipavut valmistetaan erityisellä tapaa, jotta papujen parhaat ominaisuudet saadaan valjastettua käyttöön. Kun ne yhdistetään kromin kanssa, tuloksena on ainutlaatuista kahvia.

Kuinka nopeasti Coffee Zero alkaa vaikuttaa?

Coffee Zeroa tulee nauttia päivittäin. Vähimmäisannos vuorokaudessa on yksi kupillinen, mutta Coffee Zeroa voi hyvin juoda halutessaan enemmänkin. Coffee Zero sisältää yhtä paljon kofeiinia kuin tavallinen kahvi, ja kofeiini onkin ainoa asia, joka tuotteen käytössä tulee ottaa huomioon. Suosittelemme, että aloitat päiväsi nauttimalla kupillisen Coffee Zero -kahvia, mieluiten aamiaisen yhteydessä. Näin aineenvaihdunta saa hyvän herätyksen uuteen päivään. Emme suosittele Coffee Zeron nauttimista juuri ennen nukkumaanmenoa sen sisältämän kofeiinin vuoksi.

Aamukahvi ei ole koskaan maistunut paremmalta – Coffee Zero tekee hyvää

Yksinkertaistettuna Coffee Zeron teho on nelivaiheista. Jokaisessa vaiheessa aineenvaihdunta, makeanhimon hillitseminen ja painonhallinta paranevat. Lue lisää vaiheista täältä.

Monet asiakkaamme kertovat, että makeanhimo on vähentynyt huomattavasti jo muutaman päivän tai viikon kuluttua Coffee Zeroon siirtymisestä. Toisilla tuloksia saadaan hieman hitaammin. Osa asiakkaistamme huomaa tuotteen vaikutuksen vasta 3–4 kuukauden kuluttua, mutta silloin vaikutukset ovatkin merkittäviä. Tähän vaikuttaa muun muassa käyttäjän yksilöllinen aineenvaihdunta sekä ruoka- ja liikuntatottumukset arjessa.